Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Να θυμάσαι : «Η αγάπη είναι η απάντηση»!

Αλλάζοντας το Διάλογο του Μυαλού!

 

«Το μυαλό είναι μια υγροποιημένη μορφή συναισθημάτων, σε συνεχή ροή. Στην Ινδία, η αντιστοιχία που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη φύση του μυαλού είναι εκείνη ενός πιθήκου που πηδάει από κλαδί σε κλαδί ψηλά στο δέντρο. Ο πίθηκος χρειάζεται πειθαρχία και εκπαίδευση ώστε να μπορεί να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει.. Μπορείτε να δοκιμάσετε να τον κρατήσετε δεμένο, αλλά όταν ελευθερωθεί δε θα είναι ευτυχισμένος. Είναι πολύ καλύτερα λοιπόν να τον αντιμετωπίσετε φιλικά και να τον πάρετε υπό την προστασία σας.
Εκπαιδεύουμε το «πιθηκό-μυαλό» μας με το να του υπενθυμίζουμε συνεχώς πώς να μένει ακίνητο: μπορούμε να καθίσουμε να κάνουμε διαλογισμό, να συνηδειτοποιήσουμε την αναπνοή μας και να χαλαρώσουμε. Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας για να κρατήσουμε τον εαυτό μας σε ακινησία. Ο πίθηκος-μυαλό έχει ξεχάσει τι ευδαιμονία υπάρχει στη σιωπή, γιατί σπάνια σταματάει να δουλεύει, έστω και για μια στιγμή.Αν το σκεφτείς ακόμα και στον ύπνο μας συνεχίζει να φλυαρεί και μερικές φορές κάνει τρέλες πάνω στα δέντρα. επομένως δεν είναι και τόσο περίεργο που αρκετές φορές τα πρωινά ξυπνάμε πιο κουρασμένοι από όσο όταν πήγαμε για ύπνο.
όταν το μυαλό είναι τεταμένο, υπάρχει και η αντίστοιχη διέγερση στο σώμα καθώς και στο μυαλό. Έτσι, μόνο όταν το σώμα και το μυαλό ηρεμούν, τα συναισθήματα μοορούν να απελευθερωνονται.
Γενικά, χρειάζονται αρκετά χρόναι καθημερινής άσκησης για να κυριαρχήσουμε πραγματικά το μυαλό μας. Όμως, μπορούμε να αλλάξουμε το περιέχομενό του έτσι ώστε να ωφελήσει την ανάπτυξή μας, αντί να σαμποτάρει την πρόοδό μας.Για να το καταφέρουμε αυτό, είναι απαραίτητο να σταματήσουμε τη διανοητική φλυαρία και να εμφυτεύσουμε συνειδητές επιβεβαιώσεις.
 
Οι επιβεβαιώσεις είναι οι θετικές δηλώσεις. Για να διατυπώσετε τη δική σας, πρώτα γράψτε τις αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα που έχετε τακτικά. Προσέξτε τον τρόπο που σχολιάζετε και κρίνετε τον κόσμο γύρω σας και τον εαυτό σας. Τι αισθάνεστε πως δεν μπορείτε να κάνετε; Γιατί αισθάνεστε πως δεν μπορείτε να κάνετε αυτά τα πράγματα; πχ. » είμαι αγχωμένος, δεν αισθάνομαι καλά, επειδή με έχουν πνίξει όλα αυτά που πρέπει να κάνω», » είμαι πολύ παχύς/ άσχημος/ μεγάλος/ ανότηος για να με αγαπήσουν» ή » όταν κοιτάζω το μέλλον φοβάμαι το κενό που θα υπάρχει στη ζωή μου»
Τώρα γράψτε, χρησιμοποιώντας ενεστώτα και το πρώτο πρόσωπο, πώς θα θέλατε να σκέφτεστε και να νιώθετε. Η επιβεβαίωση σας θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι: » είμαι υγιής, ευτυχισμένος και καλός στο να βάζω προτεραιότητες στα πράγματα που πρέπει να κάνω». » Θα δεχτώ ευχαρίστως μαι αλλαγή και ανυπομονώ να αντιμετωπίσω την πρόκληση του καινούργιου» ¨, » είμαι ικανός να αγαπήσω και να αγαπηθώ,επειδή νιώθω άνετα με τον εαυτό μου», » όταν κοιτάζω το μελλον, βλέπω μεγάλες δυνατότητες και πολλές πιθανότητες»
Περάστε λίγο χρόνο της ημέρας χωρίς να κάνετε τίποτα. Οι καλές ώρες για αυτό είναι το πρωί όταν σηκώνεστε απτο κρεβάτι ή λίγο πριν πάτε να κοιμηθείτε το βράδυ. Αν δεν έχετε διδαχτεί την αυτοθεραπεία  ρέικι(α΄ βαθμό ), σκεπάστε απλώς τα μάτια σας με τα χέρια σας, μετά ακουμπήστε τα στο στήθος σας(4ο τσάκρα) και ύστερα στο ηλιακό πλέγμα(3ο τσάκρα). Αυτές οι θέσεις θα μπορέσουν να σας δώσουμ μια αίσθηση γαλήνης και ηρεμίας ώστε να πιστέψετε και νιώσετε τις θετικές δηλώσεις σας. Κλέιστε τα μάτια σας και πείτε τη θετική σας δήλωση 3 φορές δυνατά και να την εννοείται. πείτε το με τέτοιο τρόπο σα να θέλετε όντως να γίνει πραγματικότητα. Πέιτε στον εαυτο σας πως αν οι άλλοι άνθρωποι μπορούν να νιώσουν έτσι, τότε μπορείτε και εσείς!! Αν το μυαλό σας αντιστέκεται, μην το βάλετε κάτω, πείτε τη δυνατά για να ενδυναμώσετε το μήνυμα στο μυαλό σας.
έτσι, όποτε πιάνετε τον εαυτό σας να νιώθει ή να σκέφτεται αρνητικά , στρέψεται την προσοχή σας στον ευατό σας, αγαπήστε τον εαυτό σας.»
                                                                                                                            απο το βιβλίο: Ρέικι, Sandi Leir-Shuffrey
και όπως λέει και ο Τσέχωφ «Θα βρούμε γαλήνη, θα ακούσουμε τους  αγγέλους, θα δούμε τον ουρανό να αστράφτει με διαμάντια«
*******************************************************************************************************

Το πρώτο βήμα για να μάθετε να εφαρμόζετε το Reiki στον εαυτό σας  για να αλλάξετε το διάλογο του μυαλού σας είναι να κάνετε συνεδρίες Reiki ή  να αποκτήσετε τον πρώτο βαθμό Reiki-(ένα διήμερο εργαστήριο στο οποίο θα αποκτήσετε την πρόσβαση στην καθημερινή αυτοθεραπεία για να το χρησιμοποιείτε όποτε εσείς θέλετε και όποτε εσείς το έχετε ανάγκη όπου και αν βρίσκεστε, πρωί-μεσημέρι-βράδυ)

πατήστε εδώ για λεπτομέρειες

εικόνα:online-instagram